Thursday, May 7, 2009

pegal!!!!!!!



adehhh... 2 hari yg bikin "pegal"... ari fes, henpon aku N79 pecah screen di dalamnya.. berterabur colour2 dia di dalam... mo tau ap sebabnya??? ke"pegal"an terhadap sesuatu yg mencetuskn buah fikiran utk aku kasi hantak tu henpon atas meja... aku ingt ndak da papa... sekali sampai rumah, nah geng, berkecai skrin dalamn dia.. terbang lg duitku... trus terpancar wajah daddy ku yg hensem... hahaha... mengepow duit lg...!!!.. haha...

ari kedua, nah, ni lg la bikin pegal!!!... penat2 ak bikin repot di saat2 akhir... tiba2 laptop ku heng.. cilakak betul punya laptop... hbis semua repot ku hilang... aku sudah taip smpi page 40, lepas tu hilang... mcm tu biskut chipsmore bah... tp, aku hadapinya dengan tenang, aku buka dulu game ZUMA DELUXE, main smpi hbis waktu opis... tp, sikit lg aku hantak jga tu laptop... tp, sbb laptop tu bnyk gmbr2 cewek, jd ndak jd,.. sbb klu hilang, susah mau cri... hahaha...



hikmah dan pengajaran:
  • jgn la buat kerja di saat2 akhir...
  • jgn hentak brg mahal2, klu mau jga di hentak, bah, amik la anak kucing ka yg tiba2 lalu di bawah kaki...
  • sayangilah DADDY anda, kerana dia la sumber kasih sayang dan peng"repair"an...
  • selamat mempelajari bahasa negeri ku yg ad gunung kinabalu pling tggi di asia, kalah negeri2 lain.. hahahah... bangganya aku...
p/s: perhatian kpd pembaca blog aku, ni version SABAH nye.. so korg sume harap2 bleh faham eyk... klu de pape mslh, roger2 la aku untuk mdptkn mklumat yg lbih tepat lg persis... ILMU ITU CAHAYA... MALU BERTANYA, BAH DIRIMU JUGAK YG RUGI, AKU OK SYAK.... hehehehe...



0 COMPLAIN:

 

...pUteRa_kATaK™ blogspot is Designed by alwie87 for ...pUteRa_kATaK™ © 2008