Friday, April 3, 2009

student exchange


setelah beberapa ketika aku memikirkan soal tawaran ku untuk mengikuti program pertukaran pelajar ke University Of Princess Sumaiya, JORDAN, akhirnya aku telah membuat keputusan bahawa aku akan menolaknya atas sebab2 yang bagi aku, amat tepat sekali... antaranya adalah:
  • seronok praktikal di kampeni tersebut atas sebab keramaian cewek2 ladang kiut yang mengganggu gugat nilai pemikiran ku..
  • future job after graduation..
  • modal sebanyak RM 13K diperlukan semasa pengikuti program tersebut selama 4 bulan..
  • input yang ku terima jika praktikal hanya 2 bulan.. (tak sempat nk usha2 cewek).. hehe..
papa dan mama ku amat setuju dengan keputusan ku itu.. mereka memberikan aku 2 hadiah sebagai tanda persetujuan dan juga persefahaman.. mungkin disebabkan perwatakan ku dirumah yang begitu cemerlang, sejuk mata memandang, rajin, amanah dan bertanggungjawab.. anak yang soleh la katakan... ianya harus diteladani dan dicontohi oleh semua yang baca blog aku ni...

a gift from my papa... Canon EOS 1000D..

thanks papa....

N79 gift from my mama.. thanks mama...










0 COMPLAIN:

 

...pUteRa_kATaK™ blogspot is Designed by alwie87 for ...pUteRa_kATaK™ © 2008