Tuesday, March 31, 2009

liku-liku kehidupan


dalam keboringan aku dimalam hari, aku meng'on' laptop hp pavilion dv3000 aku yg dibeli tahun lepas. satu persatu laman2 web aku terjahi.. dalam keseronokan + keboringan, aku terbuka satu laman web yang bagiku membuat perasaan ku ketidaktentuan. jantungku berdebar-debar berbaur tanda kehairanan...

cuba anda lihat gambar ini


isk3.. napa la ad sanggup org2 yang berpakaian cenggini.. kalau kentut mesti nampak gelembong-gelembong angin kat situ... kikiki....

jadi, saranan beta, jangan la berpakaian sebegini di Malaysia, seksa aku melihatnya, walaupun jauh disudut hati, "eeee bestnyer"...

8 COMPLAIN:

faza on March 31, 2009 at 10:17 PM said...

mak ai..
awat ketat sgt seluar die?
cam klakar jea ak tgk..
hohoho

=p

...pUteRa_kATaK™ on March 31, 2009 at 11:10 PM said...

ko try ar pakai...
mesti cam ikan bilis jer...
hak3...

arrijal on April 1, 2009 at 12:29 AM said...

"jadi, saranan beta, jangan la berpakaian sebegini di Malaysia, seksa aku melihatnya, walaupun jauh disudut hati, "eeee bestnyer"...

gatainyer...

arrijal on April 1, 2009 at 12:31 AM said...

nape tajuk tu takde kena mengena dgn entri yg ko post.. ?? kuang2x..

...pUteRa_kATaK™ on April 1, 2009 at 4:01 AM said...

aku saja letak.. ternyata gambar2 seperti ini membuat ramai orang mahu meng'komen'.. bagus2, ad daya penarik.. hak3..

arrijal on April 1, 2009 at 9:17 AM said...

saje nak support blog ko ni.. hahaha..

myatiqah on April 3, 2009 at 8:26 AM said...

ko suke aa stok2 cmtu..isk3

...pUteRa_kATaK™ on April 4, 2009 at 8:47 AM said...

minat tu ade gak.. dh namanya lelaki... hak3... tp, klu dibagi free pun dorg 2 tu kat aku, aku tolak tepi jer... luar nampak cantik jer, halus, sekali cek2 kat dlm, ad la peta sabah kat situ... ehehehe...

 

...pUteRa_kATaK™ blogspot is Designed by alwie87 for ...pUteRa_kATaK™ © 2008